Naša strategija

Ewopharma se osredotoča na dve osnovni poslovni enoti; farmacevtski izdelki in zdravje potrošnikov. Skladno z vrednotami podjetja je naš cilj bolnikom in potrošnikom zagotoviti vrhunsko zdravljenje, ki ga tako zelo potrebujejo. To počnemo z izgradnjo mostov za farmacevtska podjetja in blagovne znamke z vsega sveta, da jim zagotovimo dostop do naših trgov v Srednji in Vzhodni Evropi ter Švici. Razvijamo in izvajamo uspešne strategije uvedbe specializiranih izdelkov za zdravljenje redkih bolezni in bolnišničnih zdravil ter izdelkov za varovanje zdravja potrošnikov na trg.

Farmacevtski izdelki

Farmacevtski izdelki predstavljajo najpomembnejši in najhitreje rastoči segment podjetja Ewopharma. Pri tem se osredotočamo na trženje inovativnih specializiranih zdravil, ki zagotavljajo očitne klinične prednosti in vrednost, predvsem na naših ključnih terapevtskih področjih, tj. gastroenterologija, nevrologija, imunologija in onkologija. Naša strategija na področju zdravil na recept je usmerjena v vrhunske izdelke z obetavnimi obeti za zdravje povsod, kjer je še veliko neizpolnjenih potreb, ter v patentirane izdelke in izdelke, ki se drugače bistveno razlikujejo od konkurence.

 

ZDRAVJE POTROŠNIKOV

Vse več ljudi jemlje lastno zdravje in zdravje svojih družin v svoje roke s pomočjo zdravil brez recepta. Pri podjetju Ewopharma želimo več bolnikom in potrošnikom na svojih ciljnih trgih zagotoviti dostop do varnih, inovativnih in etičnih izdelkov za varovanje zdravja potrošnikov, ki pripomorejo k zdravemu življenjskemu slogu in izboljšanju njihovega vsakdanjega življenja. To dosegamo s partnerskimi in lastnimi blagovnimi znamkami, npr. Revalid®, na svojih ključnih področjih poslovanja, tj. izpadanje in nega las, zdravje prebavil ter zdravljenje kašlja in prehlada.